tirsdag den 14. september 2010

Kamilles dåb

Min dejlige niece skulle have sit fine navn, samme dag som hendes far skulle giftes.
Hendes mor lider af "kogalskab" men det var lidt svært at få det element ind på deres bryllups kage... jeg havde ellers kommet med flere gode forslag, fx brudepar-køer som topfigur.. men nej.. så måtte jeg prøve at fifle det ind på dåbskagen :D


Jeg lavede en lille kurv af RI. Først havde jeg formet siderne af SP, ladet det tørre op, og derefter sprøjtet flet og flæser på.. Jeg blev rigtig tilfreds med det, og det var faktisk rimelig nemt at gå til...

Og så en lille baby der sover sødt... Hun fik også en lille lyserød sut <3

6 kommentarer:

  1. Hvor er baby og kurv dog søde

    SvarSlet
  2. Endnu en super flot kage!
    Elsker din kurv til baby + baby + at du har fået kotemaet med... :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det godt lavet. Rigtig sød kage.

    SvarSlet
  4. Hejsan vännen!
    Du har väl missat Bakbloggskartan som finns på min blogg,säg till om du vill vara med + var du bor!
    Kram Karin
    www.bagerskan.se

    SvarSlet
  5. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlet
  6. These tips proved very useful for me and for this, I really want to mention thanks for sharing it with us.

    SvarSlet